R a a d K a l a
RaadKala

تماس با رادکالا

5 5 1 Product
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال تیکت یا ایمیل با رادکالا، بخش  پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

نحوه پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات

وب سایت رادکالا از 2 روش جهت پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات شما بهره میبرد :

- ارسال تیکت با قابلیت ثبت و نگهداری

سایت رادکالا سامانه ایی با عنوان «پشتیبانی 24 ساعته» جهت پاسخگویی برای شما راه اندازی کرده است. که میتوانید از طریق تیکت کلیه سوالات ، مشکلات و درخواست های خود را با واحد مربوطه در میان بگذارید.

همکاران ما در بخش پشتیبانی و فروش تمام تلاش خود را خواهند کرد در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست های شما را رسیدگی و پاسخی مناسب برای شما ارسال کنند.

کلیه گفتگوهای کارشناسان رادکالا با شما در قسمت مشاهده درخواست ها در سامانه «پشتیبانی 24 ساعته» در سوابق شما ثبت و نگهداری خواهد شد.

- گفتگوی آنلاین

در کلیه صفحات سایت رادکالا در سمت راست صفحه پنجره ایی با نام «گفتگوی آنلاین» وجود دارد. که توسط این بخش در صورتی که کارشناسان ما آنلاین باشند میتوانید بصورت مستقیم اقدام به گفتگو و چت نمایید.

در بخش «گفتگوی آنلاین» امکان ذخیره سازی و نگهداری سوالات و پاسخ ها مقدور نمی باشد و پس از پایان گفتگو و خروج از بخش مورد نظر کلیه اطلاعات حذف خواهند شد.

اگر سوالات شما به گونه ای است که نیاز به زمان بیشتر و بررسی کامل توسط کارشناسان ما دارد بهتر است از بخش «پشتیبانی 24 ساعته» نسبت به مطرح کردن آن اقدام نمایید.

ساعات پاسخگویی در بخش «گفتگوی آنلاین» از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد.

رسیدگی به انتقادها

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از رادکالا دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس crm@raadkala.com ایمیل ارسال کنید.


" توجه داشته باشید که 000000 تنها شماره‌ای است که رادکالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان رادکالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام رادکالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@raadkala.com اطلاع دهید.

همچنین  000000، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه راد کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد. "

امور مشتریان

لطفاً برای تعویض محصول قبل از دریافت آن از طریق «پشتیبانی 24 ساعته» اقدام نمایید.

ایمیل شرکتی رادکالا : info@raadkala.com

مشتری گرامی برای پیگیری یا سوال درباره سفارش بهتر است از سامانه «پشتیبانی 24 ساعته» استفاده نمایید. اما اگر تمایل به ارسال مستقیم ایمیل دارید، جهت تسریع در پاسخ‌گویی لطفاً شماره سفارش (پیگیری) را در ایمیل خود ذکر کنید.

در نظر داشته باشید کلیه گفتگوها در سامانه «پشتیبانی 24 ساعته» در سوابق شما نگهداری و بایگانی خواهند شد.
 
لطفاً در صورت امکان اطلاعات را به فارسی وارد نمایید.
 
آدرس جهت ارسال نامه های ادارای و ارسال بسته های فیزیکی : مشهد - خ امام خمینی -2
شماره تماس : 51-38480750
 
آدرس بالا فقط برای ارسال نامه اداری یا ارجاع بسته های فیزیکی رادکالا میباشد و امکان پذیرش ملاقات حضوری مقدور نمی باشد. رادکالا یک سایت آنلاین بوده و جهت ارتباط با مشترکین از سامانه پشتیبانی استفاده میکند. در این سامانه کلیه گفتگو ها قابلیت ثبت و نگهداری در سوابق مشترک را دارد.
 

میزبان صدای گرم شما هستیم ...

فروشگاه اینترنتی راد کـالا

38480750–051

logo-samandehi